Aan al het goede......

21 oktober 2016 - Polokwane, Zuid-Afrika

Vanochtend na ons 5-gangen ontbijt met onze privechauffeur door Polokwane gereden om nog even te shoppen.  Natuurlijk zijn we ook nog even wezen kijken bij nog twee andere ventures van de familie Du Plessis, namelijk een meubel- en tuttemerullen zaak en een coffeeshop. Na de nodige souveniers te hebben gekocht en in het hotel even opgefrist te hebben en de koffers herpakt reden wij ruim op tijd richting Jo'burg. Een beetje een saaie rit over één rechte weg. Het was ons opgevallen dat het erg druk was op de weg. Ineens werd Esther gebeld door Tersia. Tersia gaf aan dat ivm de vrijdagdrukte alles rondom Jo'burg muurvast stond en dat zij onze chauffeur de opdracht had gegeven om naar Pretoria te rijden, om daar op de trein te stappen.......hmmmm dit komt bekend voor....we kregen even een déjà-vuutje. Ik zweer het als, Germaine, fucking, Jackson ons nog had ingehaald, was 't feest helemaal compleet geweest. Tersia verzekerde ons echter dat het echt een hele moderne trein was en dat we ons nergens zorgen over hoefde te maken. De chauffeur zou iemand oppikken in Pretoria die ons op het station de weg zou wijzen. Dus zo gezegd zo gedaan. De trein was echt heel modern en rond 18.00 uur, eigenlijk ook een beetje de tijd die wij in gedachten hadden, arriveerden wij op  het OR Tambo Airport.  Alles verliep daar super voorspoedig en na eerst een drankje te hebben genuttigd, zijn we lekker wezen shoppen en dat kun je op Jo'burg want daar zitten hele leuke winkeltjes. Vervolgens op t gemakske gegeten en toen was het eigenlijk bijna tijd om te boarden. Toen wij vertrokken op Jo'burg regende het kei en kei hard, laten we hopen dat het daar waar wij vandaan kwamen, (Palala) ook zo uit de lucht kletterende.....tja en toen kwam toch weer even Germaine om de hoek.....

"And when de rain begins to fall I'll be your rainbow in the sky....and I will catch you when you fall, you never have to ask me why.....and when the rains begin to fall, you'll be the sunshine in my life, you know that we can have it all and everything will be allriiiiiiight........