Vakantie voorbij.....Afrika here we come.....

5 oktober 2016 - Achel, België

Hola amigos,

De vakantie met mijn "Wanenonlie" op La Gomera is helaas weer voorbij. We hebben het echt ontzettend fijn gehad. Heel dubbel gevoel ook die laatste dagen. Eigenlijk zou je willen dat er geen eind aan de vakantie zou komen, maar tegelijkertijd kijk je heel erg uit naar de nieuwe avonturen. Gisteravond pas thuisgekomen en morgenvroeg om 05.30 uur bij Esther zijn, dus dat wordt vroeg opstaan. Vandaag nog snel een wasje gedraaid, wat laatste boodschappen gedaan (diarreeremmers, ORS, paracetamol, muggenspray met DEET, kortom de gebruikelijke Afrika dingen...) koffers gepakt en natuurlijk ff contact gehad met mijn reismaatje om nog even te overleggen of we we overal aan gedacht hadden en/of er nog dingen waren die we niet mochten vergeten.....nog even met de B&B Zuid-Afika gebeld ( http://www.aeroguestlodge.co.za ) waar wij onze eerste overnachting zullen hebben en ook nog ff naar de spaanse les geweest. We vliegen morgen met de KLM om 10.25 uur  naar Johannesburg en zullen daar rond 21.15 uur opgehaald worden door de eigenaar van de B&B. De volgende dag vliegen we met SA  om 10.50 uur vanaf Johannesburg naar Polokwane waar we om 11.40 uur aankomen en ook daar zullen worden opgehaald en dan gaan we naar....... (da weten we dus nog niet.....best spannend!) Bedankt ook voor de vele appjes en telefoontjes vandaag! Ik ga proberen om jullie zoveel mogelijk mee te nemen in ons avontuur.